22 ian.

Rolul unei agentii de PR medical

Rolul unei agentii de PR medical

Preferam PRul nisat. Treaba asta romaneasca cu romanul bun la toate, care se descurca pentru ca mereu se incurca, nu e neaparat o cale de urmat, cel putin asa credem noi. O fi bine, o fi rau…

De la firme farma si producatori de dispozitive medicale, la clinici si spitale, sanatatea ramane unul dintre cele mai rapide domenii cand vine vorba de dezvoltare.

In aceasta dinamica, companiile au nevoie de PR. Au nevoie pentru a intelege unde se pozitioneaza, care le sunt perspectivele, daca au o abordare corecta de comunicare. Ele depind de un partener PR pentru o crestere sustinuta, pentru a-si aduce argumentele potrivite in cele mai bune canale, pe cele mai bune aplicatii, acolo unde consumatorii si potentialii clienti au cele mai mari asteptari si cel mai mare grad de conversie.

Cateva reguli

Credibilitatea sta in mana PRului. La fel si reputatia. Daca nu ai o voce clara in mediul tau, pozitionarea pare sa nu iti satisfaca asteptarile, atunci e bine sa ceri ajutor. PRul ramane fidel obiectivului sau, acela de a construi si de a intretine relatiile cu publicul tau sau cu cei care te pot ajuta in indeplinirea demersului tau. Sigur ca diversitatea si diversificarea canalelor au dus la diferite instrumente si cai, asa ca un PR e de neimaginat fara continut de calitate, social media, presa, management de criza, SEO etc. Asta se traduce intr-un potential mai mare de acoperire a audientei si o probabilitate mai mare de conversie.

La baza oricarei intentii, mai bine spus la baza oricarui demers pentru atingerea obiectivului, fie ca vorbim despre clienti, pacienti, furnizori, factori de decizie sau realizatori de politici publice, fiecare afacere are o nevoie constanta de a creste raspunsul, legaturile si, vital, INCREDEREA publicului.

Increderea este esentiala

Iata care e rolul unui PR medical in castigarea si consolidarea ei.

  1. COMUNICARE DE BRAND
    O organizatie care doreste sa se ridice deasupra zgomotului de pe piata trebuie sa construiasca un nume si incredere – mergi la stiri, participa la evenimente din industrie. O agentie de PR medical exact asta face – iti construieste reputatia, vine cu subiecte, cu idei noi si unghiuri de abordare pertinente si potrivite, face o poveste si te pozitioneaza ca lider.
  2. CONTENT
    Mesajul este structura centrala a unui demers de comunicare. Totul graviteaza in jurul lui. In timp ce dezvoltarea unui mesaj puternic este deja de la sine inteleasa, accentul cade pe personalizarea mesajului catre un cumparator.
  3. Fa un lead bun
    Rolul PRului medical nu este doar de a raspandi mesajul sau de a face comunicare de brand. Gestionarea beneficiilor unei astfel de activitati intra tot in grija lui. Toate cele de mai sus trebuie sa te duca intr-un site bun, ceea ce iti va creste sansele de castig. Strategiile PR bine executate pot plasa un mesaj bun in mass-media, el va ajunge la clientii potriviti, care vor reveni in zona ta de online pentru mai multe detalii.
  4. Un consilier in plus
    O agentie de PR medical este o voce a unei organizatii si un consilier de incredere, jucand un rol crucial in furnizarea de sfaturi si de recomandari precise in orice moment. In plus, agentia ar trebui sa ajute organizatia sa fie gata sa raspunda crizei la un moment dat.

Pe termen lung, PR-ul medical reprezinta o investitie in brand si vizibilitatea unei organizatii medicale. Piata si industria vor continua sa progreseze, ceea ce face ca o agentie de relatii publice sa fie mult mai importanta pentru succesul unei organizatii care cauta crestere si recunoastere.